Samen de Bijbel verspreiden!

Jouw steun is de kracht achter onze missie. Door te doneren aan de Loukas Foundation, geef je hoop aan degenen die het nodig hebben en draag je bij aan het verspreiden van Gods Woord en compassie over de hele wereld. 

Elke bijdrage, groot of klein, maakt een verschil in de levens van mensen en laat een blijvende impact achter. Samen kunnen we bouwen aan een wereld van verandering, waar het evangelie van hoop en verandering wordt verspreid. Jouw donatie is een investering in het welzijn van anderen en een stap richting het brengen van licht in donkere situaties. 

Doe vandaag nog mee en help ons om levens te veranderen en hoop te verspreiden. Samen de Bijbel wereldwijd verspreiden!

Bedrag





Lopende projecten

Zuid Afrika

Ons hart ligt bij het herstellen van hoop en het brengen van licht in de levens van gevangenen in Zuid-Afrika. Dit doen we doormiddel van het brengen van de Bijbel. Onder de leiding van voormalig politieagent Freek Vermaak, heeft ons gevangenisbedieningsproject al 18 jaar lang een diepgaande impact. Na zijn ontmoeting met Jezus Christus in de gevangenis, heeft Freek zich toegewijd aan het delen van de boodschap van “vrijheid in de Heer Jezus” met gevangenen.

In samenwerking met lokale partners en gevangeniskapelaans verspreiden we City Bijbels en bieden we geestelijke begeleiding aan degenen die het nodig hebben. Wat begon als een kleine inspanning heeft geleid tot een groeiende interesse van zowel gevangenen als bewakers. De kracht van het Evangelie brengt verandering teweeg, en we zien zelfs bewakers vragen om een City Bijbel.

Jouw steun aan ons Zuid-Afrikaanse project draagt bij aan de transformatie van levens achter de tralies. Samen kunnen we de hoop herstellen en een blijvende impact creëren op de gemeenschap en degenen die verlangen naar verandering. Doe mee en maak deel uit van het brengen van licht en liefde in de meest onverwachte plaatsen.

India

In het hart van India werken we aan het verspreiden van licht en hoop te midden van duizenden hongerige zielen. Onze missie omvat het omarmen van de openheid voor het christelijk geloof en het aanbieden van inspirerende middelen voor geestelijke groei.

Met een groeiend aantal mensen dat tot geloof komt, richten we ons op het verstrekken van interactieve Bijbels en innovatieve tools. De impact van onze inspanningen wordt versterkt door onze sleutelhanger met QR-code, waarmee de Bijbel digitaal kan worden verkend.

Jouw steun aan ons project in India draagt bij aan de uitbreiding van Gods woord en het bevorderen van positieve veranderingen in gemeenschappen. Samen kunnen we een blijvend verschil maken en de kracht van het Evangelie verspreiden naar de harten van mensen die dorsten naar waarheid. Sluit je aan bij ons en help mee om hoop te brengen in dit prachtige land vol mogelijkheden.

Canada

In Canada legt Maralee Dawn de basis voor het evangeliseren onder kinderen. Door middel van het Interactieve Johannes Evangelië en de Jo-Jo’s, nodigen we Canadese kinderen uit om het verhaal van Jezus te ontdekken en te omarmen.

De Johannes Evangeliën bieden een toegankelijke en inspirerende manier voor kinderen in Canada om de boodschap van hoop en liefde te begrijpen. Daarnaast voegen we een vleugje plezier toe met onze Jo-Jo’s, die niet alleen vermaak bieden, maar ook een interactieve manier zijn om kinderen dichter bij het Evangelie te brengen vanwege die App die erop zit.

Door uw steun aan dit kinderwerk en evangelisatie-initiatief in Canada, draagt u bij aande verandering van vele jongeren in Canada. De vreugde van het Evangelie verspreidt zich als een lopend vuurtje door Canada, en elke bijdrage zorgt ervoor dat meer Canadese kinderen de blijvende impact van Jezus’ liefde ervaren.

Uw steun is een investering in een toekomst van geloof, hoop en liefde voor de jonge generatie in Canada.